woensdag 17 augustus 2011

Terug in blogland

Ik ben er weer hoor, ons verlof zit erop en meteen is daar ook het mooie weer terug. Mijn man is vier weken in verlof geweest en daarvan hebben de twee dagen mooi weer gehad, zonder regen. Nu verwachten jullie waarschijnlijk veel kaarten te zien, maar helaas, kaarten maken staat rond deze tijd altijd op een heel laag pitje bij mij. Ik heb wel een stapel boeken verslonden en een klein beetje gehaakt, daarvan zien jullie het resultaat later nog wel verschijnen. Groetjes van mij en tot later...............

3 opmerkingen:

susie zei

Ah Marianne welkom terug :)

En kan je me een titel laten weten van een goed boek ?

Geniet nog een beetje van 't goei weer !

Jopie zei

Prachtig kaartje echt stijlvol.
groetjes jopie

Scrappingann zei

Welkom terug in Blogland, waar je geen paspoort nodig hebt en altijd de zon schijnt :-)