vrijdag 4 maart 2011

Gehaakte tafelloper


Hier ben ik al heel lang geleden aan begonnen, ik denk ong. 15 jaar geleden, ik werk er maar heel af en toe even aan verder en aan dit tempo zal ie vast wel afraken tegen dat ik met pensioen ga ;-)

Ik weet eigenlijk niet of ik de volledige lengte van mijn tafel ga halen, ik ben net met de laatste bol haakkatoen begonnen en ik vrees dat dit niet genoeg zal zijn, en na 15 jaar zal het zeker hetzelfde verfbadje niet meer zijn, dus, het zal een korter versie worden voor de salontafel ;-)

6 opmerkingen:

creacora zei

haha 15 jaar dat is nog al effe
meis al word ie wat korter hij is wel heeeel mooi
Succes !!

Groetjes Cora

Anoniem zei

oh wat leuk,
weet je Marianne, als hij af is met je pensioen, dan heb toch al iets nieuws om je pensioen te starten.

En tegen je pensioen kan je misschien de tafel aan passen aan je loper hihi

fijn weekend
Tine

Het zonnetje in huis zei

Hallo Marianne,

Het is wel een mooie tafelloper, succes met het afwerken ervan, hopelijk nu geen 15 jaar meer :-)

Groetjes, Jaimie

susie zei

Lang of kort , speelt gene rol Marianne want die is keimooi !! Is dit een woord ?
SUPERMOOI ! dan.
Zulk fijn haakwerk jongens !!!
Heu .. idd da badje zal der wel nie meer zijn nu , hihi ;)

Nog een fijne (haak)zondag !!

Monica's borduurhoekje zei

Ziet er leuk uit, succes verder.
Groetjes, Monica

Carla D zei

Nou ik denk inderdaad dat het verfbadje niet meer te verkrijgen is... maar wel een leuk motiefje ;o)

Groetjes Carla