zaterdag 17 juli 2010

Spoil yourself silly







Deze kaarten heb ik gemaakt voor mijn neven die zaterdag een feestje geven voor hun verjaardag. Een ideetje dat ik zag ergens op het net en ik vond het leuk om dit ook even uit te testen.
These cards I made for my two nephews, who are giving a birthay party next saturday. Based on an idea I have seen somewhere on the internet.
Used materials::cardstock:papicolor, paperpad Basic Grey archaic, clearstamps: Penny Black (sentiment)& Marianne Design ( other), images: Di's Digi downloads , buttons from my stash.



9 opmerkingen:

Anoniem zei

hallo

de kaarten zijn geweldig gaaf!!

Groetjes
tine

susie zei

Mor Marianne das prachtig gemaakt !!

Ze doen me bij de eerste aanblik een beetje denken aan een portefeuille. :) Knap.

Nog ne goeienavond , Susie

Di zei

Hi
Thankyou so much for contacting me its lovely to see my images made into cards. These are both fabulous and i love how you have coloured them Thankyou
Hugs Di xxxx

Het zonnetje in huis zei

OH Marianne dat is zéér mooi gemaakt ség!!!
En wat leuk om te krijgen ook !


Groetjes, Jaimie

Dineke Veenstra zei

Wat een super leuk idee

Tineke van der Linden zei

Wat een gave kaarten Marianne!! Een heel leuk idee zo.
Groetjes, Tineke

Patricia zei

Hoi Marianne,
Je hebt weer een super mooie creatie gemaakt.

http://kaartenshoppatricia.blogspot.com/

Liefs Patricia

Patricia zei

Hoi Marianne,
Bedankt voor je reactie op mijn bericht.
Ik ben meteen volger van jou blog geworden, want zag toch zo'n mooie kaarten van Marianne Design op joun blog staan.

Liefs Patricia

Carla D zei

Wat ene leuke kaartjes Marianne. En zeker een leuk idee om dit zo te doen.

Groetjes Carla