maandag 23 november 2009

Award

dankjewel Karin voor deze award
Er zijn een paar regels om ervoor te zorgen dat de lijst blijft groeien :
*1. Plaats de award en het berichtje op je Blog
*2. Een bedankje en link naar degene die je de award heeft gegeven
*3. Vertel ons 7 dingen over jezelf die wij niet van je weten
*4. Kies 7 andere bloggers die volgens jou deze award ook verdienen
*5. Plaats een link naar deze 7 bloggers
*6. Laat deze 7 mensen weten dat je ze deze award hebt gegeven
zeven dingen over mezelf
1: vind het niet leuk om over mezelf te praten
2: ik heb hoogtevrees
3: ik hou ook van lezen
4: vooral fantasie verhalen
5: ik heb twee kippen en twee hanen
6: een vijver met kikkers, salamanders en ook vissen
7: ik ben blij dat dit deel achter de rug is
Ik geef deze award door aan

3 opmerkingen:

creacora zei

dank je wel voor je Award meis heel lief van je,zoals je hebt gezien had ik hem al maar dat geeft niks ben er toch harstikke blij mee !!! nogmaals bedankt !!!

Deborah zei

Hoi marianne,
Heel erg bedankt voor je Award meis, ik ben er erg blij mee en zet hem direct op mijn blog. Heel erg bedankt, is mijn eerste.

Anoniem zei

hartelijk dank voor deze award!
liefs

Tine